Algklasside tunde külastasid lapsevanemad, kes mõtlesid välja tohutult huvitavaid kunstiteoseid, mida saaks koos lastega meisterdada. Allolevad pildid on meisterdatud mitte värvidega, vaid hoopis värvilise liivaga.
Mõni õpetaja aga otsustas õpilastega hoopis
kokata ning koos õpilastega valmistati imemaitsev küpsisekook. Igal lõigatud
tükil oli õpilase isemeisterdatud nimesilt, et igaüks teaks missugune on just
tema tükk.
Ka isad tulid tundi
andma - üks lapsevanem näitas lastele kuidas voltida paberist origami kujundeid,
teine aga oli tulnud tundi tutvustama politsei tööd. Lastele anti proovida
käeraudu ning muid töövahendeid ning isegi katsetati kuulikindla vesti raskust
ning vastupidavust. Lapsed olid väga aktiivsed ja küsisid palju küsimusi.
Abituriendid aga
nautisid päeva täiel rinnal- kõik riietusid õpetajakohaselt ning said teada,
mis tunne on olla klassi ees õpetaja koha peal. Enamus asendusõpetajatest
imestasid, kui raske on siiski õpetada ja saavutada klassi tähelepanu, kuid tunnistati ka, et peale antud tundi tahaks ise nüüd päriselt õpetajaks õppima minna. Mõningad õpilased
proovisid tabada selle õpetaja stiili keda nad asendasid.
Sel ajal kui
abituriendid andsid tunde, ei istunud õpetajad asjata, vaid neile oli
korraldatud kõiksugused konkursse. Kõige esimese asjana pidid õpetajad kogunema
aulasse, kus neid ootas juba ümberriietatud raamatukogutädiks õpilane, kes
teatas õpetajatele, et nüüd tuleb kontrolltöö. Viktoriinis küsiti kõiksugu
vanasõnu ning kuulsuste nimesi, mida oli väga raske ära arvata.
Järgmisena
pidid nad ehitama mõne minutiga tikkudest ja teibist torni, mis pidi olema
samal ajal nii kõrge kui ka püsiv.
Õpetajatele korraldati ka kehalise kasvatuse tund. Neid jagati võimlas
võrdseks kuueks võistkonnaks ning tavalise võidu peale jooksmise asemel pidid
nad ajapeale tegema erinevaid ülesandeid tennise- ja korvpalliga ning
hokikepiga. Võistlus oli väga pingeline ning osalesid kõik õpetajad, kes ka
elasid võidukalt kaasa oma tiimikaaslastele.
Peale kerget jooksu oli õpetajatel võimalus
puhata ning istuda maha, tehes midagi rahulikku ja loovat. Õpetajatele
anti kätte värvid ja pintslid ning nad pidid leidma endas piisavalt loomingut,
et värvida enda klaaspurk nii huvitavalt kui võimalik.
Päeva lõpuks kogunesid saali nii ase-kui ka
päris õpetajad. Õpilane, kes asendas direktorit, valmistas ette väga ilusa kõne, milles ta
väljendas oma tänu õpetajatele. Jagades väikeseid meeneid tänati ka kõiki õpetajaid eraldi, kutsudes neid ette.
Samamoodi autasustati ka parim õpetajavõistkond, kes sai viktoriinis kõige enam
punkte. Selle väikese aktuse lõpetuseks laulis kaheteistkümnes klass Karl-Erik Taukari laulu. Õpetajatele väga meeldis see esitus- nimelt lisaks klaverile mängis taustaks ka
kitarriduo. Pärast laulu esitamist taheti ka kordust, ning abituriendid ei
suutnud keelduda esitamast.
Pärast aktust ei jäänud õpetajatel kõht
kuidagi tühjaks, kuna õpilased veetsid pool eilset ööd küpsetades neile
pidulikku kohvilauda.
No comments:
Post a Comment