Sunday 14 December 2014

Intervjuu Liis Oldi, jõulufänniga

Ühe pika ja väsitava koolipäeva lõpus õnnestus meie rühmal kinni püüda inglise keele õpetajat Liis Olt. Huvi oli teada, mida selline suur jõuluaja fänn neist pühadest arvab.

Foto: AngeleZ

Meie koolis olete Te tuntud kui kõige suurem jõulufänn. Siit ka meie esimene küsimus - miks Te jõule nii väga armastate?
Ma olen juba lapsest saadik jõule perekonnaga tähistanud. Mul on kaks vanemat venda ja me iga kord valmistusime jõuludeks koos. Jõule tähistan oma perekonnaringis. Ja minu jaoks on jõuluaeg alati rahulik olnud.
Kas Teile jõulude puhul meeldib kõik?
Jah, tõesti kõik. Näiteks jõulumuusika meeldib väga. Minu arvates lastakse raadiost jõululaule väga vähe, võiks rohkem olla.
Seoses sellega, kas Teil on lemmikjõululaul?
Mmm... It´s Beginning To Look a Lot Like Christmas.
Kuidas jõuluköögiga lood on, kas eelistate verivorste või piparkooke?
Jõuluköök?! Mulle meeldib traditsiooniline jõulutoit. Hapukapsas, verivorstid... piparkoogid loomulikult, me valmistame neid kodus ise. Kui väike olin, siis tegid vanemad, nüüd suureks saades teen ise.
Teie klass on juba väga kenasti ära kaunistatud, kas olite esimene, kes sellega hakkama sai?
Ei, 10.A jõudis meist natuke varem. Aga klassi kaunistas mu enda klass. Meil käib koolis praegu ju mingi klassidevaheline võistlus, kellel on kõige ilusam klass, kõige rohkem kaunistatud jne. Ja minu omad tahavad võita... kaunistasid siin ning isegi kuuse tõid.
Kas Teie eelistate päriskuuski või plastmassist?
Päris, ikka päriskuuski.
Mis on Teie meelest parim jõulumeeleolu tekitaja?
Lumi...lumi. Viimastel aastatel oli lund vähe ja minu meelest see on väga kurb. Loodame, et see aasta meil veab rohkem.
Mis Teile jõuludega kõige rohkem seostub?
Perekond.
Milline on Teie jõulusoov ja mida Te sooviksite teistele?
Minu arvates võiksid inimesed rohkem suhelda omavahel näost näkku, näha üksteist rohkem, veeta sõpradega või perekonnaga koos aega. Selle asemel et raha raisata kingitustele, mis ei pruugi üldse head olla, võiksid inimesed midagi koos teha. Sooviks seda, et inimesed suhtleksid omavahel silmast silma rohkem.

Foto: AngeleZ

No comments:

Post a Comment